espa banner
images-syrmatosxoina-armatosia-relia-ksartia-akra-pressarista-synodinos-syrmatosxoina-skafon-istioploikon-sta-lok-rigging-bsi-lefkada-wireteknik~2
rigging-screw-fork-terminal-eye-tenditori-acciaio-celik-halat-gerdimesi-sruba-rzymska-staaldraad-spanners-vanttiruuvi-vantskruv-strekkfisker-intinzator-cabluri-natezni-vijak-napinak-trubkovy-tensor-pa
images-relia-skafos-syrmatosxoino-alonissos-skopelos-samothraki-thasos-nisos-limnos-cyprus-larnaca-synodinos (1)
images-relia-skafous-syrmatosxoina-aigina-salamina-ikaria-karpathos-kassos-gaudos-samos-mykonos-volos-synodinoss
images-syrmatosxoina-skafon-synodinos-sta-lok-rigging-bsi-blue-wave-rigging-marine
images-rigging-yacht-greece-wdi-python-wire-ropes-dyform-rigging-wire-ropes-yacht-service-rigging-sailboat-accessories-rigging-fittings-synodinos

Αρματωσιά ιστιοπλοϊκών σκαφών-Ξάρτια- Ρέλια

Προμηθεύουμε μια ολόκληρη σειρά από ανοξείδωτα εξαρτήματα όπως εντατήρες, αλυσίδες, μάπες, αλυσίδες αγκύρωσης, όλους τους τύπους κλειδιών, μπαστέκες πολλαπλών τροχαλιών, παλάγκα, σχοινιά manila, πολυπροπυλένιο και νάιλον.
Η Εταιρεία μας διαθέτει την πλήρη σειρά Τερματικών (TERMINAL) inox της BLUE WAVE:
Συρματόσχοινο άκρο-Τέρμιναλ μάτι πρεσσαριστό
Συρματόσχοινο άκρο-Τέρμιναλ δίχαλο πρεσσαριστό
Συρματόσχοινο άκρο-Τέρμιναλ βίδας πρεσσαριστό
Συρματόσχοινο άκρο-Τερμιναλ γάντζος πρεσσαριστό
Συρματόσχοινο άκρο-NORSMAN δίχαλο (δεν χρειάζεται πρεσσάρισμα)
Συρματόσχοινο άκρο-NORSMAN μάτι (δεν χρειάζεται πρεσσάρισμα)

Αντικατάσταση ρελιών σκάφους
Συρματόσχοινο ανοξείδωτο με πλαστική επένδυση
Φ4-6mm (εξωτερική διάμετρος Φ6mm)
Φ5-8mm (εξωτερική διάμετρος Φ8mm)
Συρματόσχοινο ανοξείδωτο χωρίς επένδυση 
Φ4mm 
Φ5mm 
Εξαρτήματα για ρέλια σκαφών Βlue Wave

Α.- ΣΥΡΜΑΤΟΣΧΟΙΝΑ
Η θεωρητική ζωή των πρεσαρισμένων συρματόσχοινων είναι 10 χρόνια η σε μίλια δυο φορές ο γύρος της γης. Και αυτό ισχύει ακόμα και όταν το σκάφος δεν ταξιδεύει!!
Ο κυριότερος λόγος είναι ότι στο εσωτερικό μέρος του πρεσαρίσματος (εκεί δηλαδή που είναι σε επαφή το συρματόσχοινο με το άκρο) δημιουργείτε ηλεκτρόλυση.
Διότι όσο και αν έχουμε δυο ανοξείδωτα υλικά είναι πρακτικά αδύνατο να έχουν την ίδια χημική σύσταση, και ως εκ τούτου και να βρίσκονται στην ίδια ηλεκτροδυναμική κλίμακα.
Όσο δε και αν έχουνε γίνει «ένα σώμα» πάντα υπάρχει η δυνατότητα διείσδυσης του αλατόνερου με τις γνωστές συνέπειες.
Άκρα συρματόσχοινων που έχουν σπάσει από ηλεκτρόλυση στην «βάση» του πρεσαρίσματος.
Γιατί βλέπουμε σήμερα να ταξιδεύουν σκάφη άνω των δέκα ετών χωρίς να έχουν αλλάξει την αρματωσιά τους ;
Σαν κυριότερους λογούς μπορούμε να θεωρήσουμε τους εξής τρεις:
Η ποιότητα των υλικών. Όπως με όλα τα πράγματα, τα υλικά που χρησιμοποιούνται έχουν σκαρτέψει στον βωμό της κατανάλωσης με το πρόσχημα της οικολογίας. Ο τρόπος πρεσαρίσματος. Παλιά ήταν αδιανόητο να πρεσαριστούν άκρα αρματωσιάς με διαφορετικό τρόπο από την χρήση περιστροφικής πρέσας αλλά διάφοροι αμαθείς και ασυνείδητοι σήμερα χρησιμοποιούν «ταλουριτιέρες» για πιο γρήγορα και φθηνότερα πρεσαρίσματα.
Περιστροφική πρέσα όπου το άκρο εκτονώνεται καθώς πρεσάρεται σε όλο του το μήκος.
Χαρακτηριστικό είναι το ότι το άκρο επιμηκύνεται κατά το πρεσάρισμα περίπου κατά 10% του συνολικού μήκους που εκτονώνεται.
Η ελλιπής γνώση των ορίων αντοχής των υλικών μέχρι την δεκαετία του 90’. Χρησιμοποιούσαν αρκετά μεγαλύτερες διαμέτρους συρματόσχοινων από τις απαιτητές για τον συγκεκριμένο τύπο σκάφους, με αποτέλεσμα την μικρότερη καταπόνηση και την μεγαλύτερη αντοχή.
Β.- ΕΝΤΑΤΗΡΕΣ.
Εδώ πρέπει να προσέξουμε δυο βασικά πράγματα, μιας και θεωρητικά δεν υπάρχει προκαθορισμένο όριο ζωής εκτός από μια «χονδρική θεώρηση» ότι μετά από 25 χρόνια και αυτοί θα θέλουν αλλαγή.
Εντατήρες με ανοξείδωτο κορμό και ανοξείδωτα άκρα.
Αυτή η μορφή των εντατήρων είναι η φθηνότερη αλλά όχι η καλύτερη λύση. Και αυτό γιατί οι τριβές που δημιουργούνται ανάμεσα στα δύο σπειρώματα (κορμός και άκρα) είναι πολύ μεγάλες με αποτέλεσμα πολλές φορές στην προσπάθεια μας να τους σφίξουμε γρεζάρουν και κολλάνε.
Επίσης στην περίπτωση που δεχτούν από ατύχημα πλευρικά φορτία σπάνε γιατί δεν έχουν την δυνατότητα (όπως έχουν οι μπρούτζινοι κορμοί) να στραβώσουν και να εκτονώσουν το φορτίο που δέχτηκαν.
Εντατήρες με μπρούτζινο κορμό και ανοξείδωτα άκρα.
Εδώ έχουμε την ενδεδειγμένη κατηγορία εντατήρων για την αρματωσιά του ιστιοφόρου μας. Πολλές φορές η όψη των κορμών τους μετά από λίγα χρόνια μας κάνει να ανησυχούμε βλέποντάς τους να έχουν «ξεφλουδίσει».
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχουμε κάποια επικίνδυνη φθορά. Κατά κανόνα αυτό συμβαίνει γιατί φεύγει η εξωτερική επίστρωση από χρώμιο, που χρησιμοποιείται για αισθητικούς λόγους και όχι για προστασία του υλικού. Το σημαντικό είναι να δούμε ότι περιστρέφονται χωρίς πρόβλημα, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.

Προτεινόμενα προϊόντα

Δείτε επίσης